دانشجو
حکم آزاد
حقوق و دادگستری و عدالت
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:فرهاد, :: 8:36 :: نويسنده : مهران پورباقر مهنه

 

تلاش باشگاه پژوهشگران برای به ظهور رساندن استعداد جوانان/طی شدن سریع راه علم و تكنولوژي بر اساس نقشه علمي مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه ، 24 تیر 1391 ، 13:00
dr.daneshjoخبرگزاری آنا: فرهاد دانشجو گفت: باشگاه پژوهشگران جوان تلاش مي كند راه پر فراز و نشيب علوم و تكنولوژي بر اساس نقشه علمي هر چه سريعتر طي شود و خلاقيت و استعدادهاي جوانان را به منصه ظهور برساند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرهاد دانشجو رئيس دانشگاه آزاد اسلامي به مناسبت برگزاري همايش ملي پژوهشهاي راهبردي كشاورزي ايران در باشگاه پژوهشگران جوان واحد تاكستان پیامی ارسال کرد.

 

متن کامل پیام که توسط كريم زارع، مشاور رياست دانشگاه و رئيس باشگاه پژوهشگران جوان در مراسم افتتاحيه اين همايش قرائت شد بدین شرح است: با سلام و درود به روان پاك شهداي اسلام و روح پر فتوح حضرت امام (ره) و با آرزوي توفيق، سعادت و سلامت براي مقام عظماي ولايت.

 

خداوند متعال را شاكريم كه در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني، شاهد برگزاري همايش ملي پژوهشهاي راهبردي كشاورزي ايران توسط باشگاه پژوهشگران جوان در واحد تاكستان هستيم.

 

در دهه كيفيت و رقابتهاي ملي و بين المللي، دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان بزرگترين دانشگاه حضوري جهان براي رسيدن به قله هاي بلند علوم و تكنولوژي و كم كردن فاصله كشور از كشورهاي پيشرفته جهان بايد بر سرعت رشد توليدات علمي خود بيفزايد.

 

اين دانشگاه براي ارتقاي كيفيت از نهادهايي بهره مي گيرد كه يكي از آنها باشگاه پژوهشگران جوان است كه جوانان با استعداد درخشان را جذب کرده و با حمايت مادي و معنوي از آنان تلاش مي كند كه راه پر فراز و نشيب علوم و تكنولوژي بر اساس نقشه علمي هر چه سريعتر طي شود و خلاقيت و استعدادهاي اين جوانان را به منصه ظهور برساند.

 

باشگاه پژوهشگران جوان در راستاي اجرايي كردن سياستهاي جمهوري اسلامي و منويات مقام معظم رهبري در زمينه برنامه ريزي براي جذب نخبگان وجلوگيري از مهاجرت مغزها، به عنوان نخستين مركز غير دولتي شناسايي، جذب، هدايت و حمايت پژوهشگران و نخبگان دانشگاهي در كشور تاسيس شد.

 

عملكرد باشگاه پژوهشگران جوان در چند سال گذشته، نويدبخش مسيري پربار درجهت شناسايي، جذب، هدايت و حمايت از نخبگان و پژوهشگران جوان است، خصوصاً همايش هاي ملي باشگاه علاوه بر اينكه نماد فعاليتهاي پژوهشي اعضاء است و جايگاهي براي ارائه نتايج تحقيقات محققان مي باشد، زمينه را جهت آشنايي نخبگان و پژوهشگران با يكديگر، معرفي بيشتر باشگاه به جامعه، ايجاد انگيزه در افراد مستعد و آشنايي با امكانات و ظرفيتهاي دانشگاه آزاد اسلامي در نقاط مختلف كشور را فراهم مي نمايد.

 

نكته حائز اهميت آنست كه، حضور و ارائه مقاله توسط اعضاء محترم هيأت علمي و ديگر محققان جوان كشور در چندين همايش گذشته نشانگر كيفيت و تعالي همزمان اين همايش ها در جامعه علمي و پژوهشي كشور مي باشد. اين تعامل علمي بين استادان و دانشجويان بسيار مبارك و اميدوار كننده است.

 

اميد است تمامي شركت كنندگان در اين همايش ارزشمند خصوصاً اعضاء محترم باشگاه پژوهشگران جوان بتوانند از موهبتهاي آن بهره مند گردند و با تلاش بيش از پيش سعي نمايند اين باشگاه همچنان به عنوان نگين دانشگاه آزاد اسلامي در عرصه هاي علمي پژوهشي و خدمت به جوانان پژوهشگر بدرخشد و در سالهاي آتي شاهد برگزاري همايش هاي سراسري تخصصي و بين المللي در اكثر رشته هاي تاثير گذار دانشگاهي باشيم.

 

اينجانب وظيفه خود مي‌دانم از تمامي عزيزاني كه در شناسايي و بروز استعدادهاي درخشان جوانان كشور و جهان اسلام و هدايت آن جهت بهبود كمي وكيفي زندگي مردم ايران و جهان اقدام مي‌نمايند و در جهت برگزاري اين همايش همت گمارده‌اند، تشكر و قدرداني نموده و توفيقات روز افزون همگان به ويژه مسئولان باشگاه پژوهشگران جوان را از درگاه ايزد منان مسالت مي‌نمايم.



فهرست واژگان حقوقی



نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


solid rgb(0, 0, 0); text-align: center; color: rgb(255, 255, 255);">ح
خدذ
رزژ
سشص
ضطظ
عغف
قکگ
لمن
وهی
="حقوقدانان جوان ایران">
استخاره آنلاین با قرآن کریم