با هم بخندیم و شاد باشیم
حکم آزاد
حقوق و دادگستری و عدالت
شنبه 7 بهمن 1391برچسب:فار, :: 8:28 :: نويسنده : مهران پورباقر مهنه


اینایی که میگن ادم رو باید تو مسافرت شناخت حرف مفت میزنن !

آدم رو فقط سر جلسه امتحان میشه شناخت همین و بس :|


***

تصمیم گرفتم از فردا شروع کنم به درس خوندن ،

 واسه همین میخوام تا جایی که توان دارم

امشب بیدار بمونم که فردا رو دیرتر شروع کنم …

*****

من اگه مراد هم می شدم
زندگی بر وفق خرم بود ، نه خودم !

***

ما که هر وقت رفتیم آرایشگاه...
تا روپوش ُ انداخت رومون دماغمون خارید... :|

***
  یکی از معضلات بزرگ من شب امتحان موقع درس خوندن اینه که دست خط خودمو نمیتونم بخونم..!! :|

***
***

درس خواندن چیست ؟
عملی‌است كه در آن
غذا خوردن،
تلویزیون تماشا كردن،
فیس بوك،
و اس ام اس زدن

همراه با كتابِ باز شده انجام میشود... :))


***
***

در یخچال رو باز کردم یه پشه در حالی که داشت فحش می‌داد ازش خارج شد:|

***

قبض برق زیاد اومده بود، نشون بابام که دادم ، یه سری تکون داد و پاشد رفت طرف کامپیوتر !

فکر کردم رفت کامپیوترو داغون کنه …

منم رفتم نزدیکتر ببینم چیکار میخواد بکنه ، دیدم رفته تو گوگل نوشته:

آموزش دستکاری کنتور برق !!

***

نمیدونم این چه مصیبتیه که من
نه میتونم شبا بخوابم نه میتونم صبحا از خواب بیدار شم!!!
 

برگرفته از فارنک



فهرست واژگان حقوقی



نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1591
بازدید کل : 176858
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


solid rgb(0, 0, 0); text-align: center; color: rgb(255, 255, 255);">ح
خدذ
رزژ
سشص
ضطظ
عغف
قکگ
لمن
وهی
="حقوقدانان جوان ایران">
استخاره آنلاین با قرآن کریم